האם חשיבה חיובית יכולה לשנות את חייך ‏

מה יש בנו שגורם לנו להיות כל כך אופטימיים? יש דרך קסומה לשנות את החשיבה שלנו? יש דרכים רבות להיות מאושרים, אבל איך אנחנו יכולים לבחור את האחד הנכון עבורנו? אני בטוח שיש משהו, אבל אני הולך לנסות כמיטב יכולתי להישאר חיובי במאמר זה מבלי להציע כל תרופות או כדורי קסם. אני חולק את חיי ואיך זה השפיע עליי.

חשיבה חיובית משמע היא לגשת לגישה השלילית באופן קונסטרוקטיבי וחיובי. במקום להאמין כי הגרוע ביותר לעולם לא יבוא, אתה מאמין כי הטוב ביותר הוא אפשרי. דיבור עצמי חיובי הוא מרכיב מרכזי בחשיבה חיובית. דיבור עצמי הוא שטף של הצעות לא מדוברות שנתקלות במוח שלך ללא הרף. מחשבות אלו יכולות להיות חיוביות או שליליות. אך הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שאיננו מודעים תמיד למחשבות העוברות במוחנו.

ישנן דרכים רבות לראות את העולמות הפנימיים שלנו. זה מגרש משחקים מלא בעובדות משעשעות לחלק, אבל לאחרים זה מקום שבו כל רעיון וכל מחשבה מוטלים בספק. זה מקום שבו הם יכולים לברוח מהמציאות, שבו הגבול היחיד שלהם הוא הקיבה שלהם. אחרים מוצאים אותו מקום שבו הדמיון שלהם הוא הגבול היחיד. המפתח הוא ללמוד לרתום את האנרגיות האלה ולכוון אותן לכיוונים יצרניים.

אז, איך חשיבה חיובית משחקת תפקיד לתוך אימון חיים? באימון חיים, כאשר לקוחות מאותגרים על ידי אתגרים בחיים שנמצאים בדרכם להצלחה או כישלון, הם זקוקים לעזרה בבניית מיומנויות התמודדות להתמודד עם אותם רגעים. חשיבה חיובית הופכת לכלי מרכזי בעזרה לאנשים לעבור דרך בעיותיהם. איך בדיוק זה עובד?

חשיבה חיובית מבוססת על האמונה שמחשבות חיוביות יביאו לאירועים חיוביים. לדוגמה, אדם חיובי נוטה לחיות חיים פעילים מאוד הכרוכים בהרבה אינטראקציה חיובית. משמע הדבר שהאדם אוכל דיאטה טובה ומאוזנת, מקבל שפע של פעילות גופנית, מרגיש טוב עם עצמו ויש לו הרבה חברים חיוביים. כל הדברים האלה מובילים לחיים מלאי שמחה והתרגשות.

אותה חשיבה חיובית נכונה עבור מאמן החיים. אם אתה חושב חיובי, אתה נוטה לחשוב בצורה חיובית. זה אומר שללקוחות שלכם תהיה תחושה גדולה של ערך עצמי, יהיו נרגשים מהעתיד שלהם, וירצו לנקוט בפעולה הנכונה. העיקרון הזה צריך להיות תזכורת מתמדת למאמן החיים שלך. מאמן לחיים חייב לעזור לאנשים להאמין שהם מסוגלים לעשות דברים מדהימים. אם לקוח מאמין שהוא יכול לחולל שינוי בעולם, הוא או היא ירגישו בטוחים שהוא או היא יחוללו שינוי בחייו.

הסיבה הנוספת לכך שלחשיבה חיובית יכולה להיות השפעה חיובית על חיי הלקוח של מאמן החיים היא משום שהיא משנה את השקפת הלקוח על עצמו. אם אדם רואה את עצמו כחסר ערך או לא חשוב, הוא יתחיל להתייחס לעצמו פחות ברצינות. מאמן חיים יכול לעזור ללקוח להיפטר ממחשבות שליליות שמביסות את עצמן ולהחליף אותן במחשבות חיוביות. אדם הרואה את עצמו יקר וחשוב יראה שהוא ראוי לדברים הטובים בחייו. הוא או היא ירגישו אופטימיים יותר לגבי העתיד.

זה לא סוד שהרבה אנשים מפחדים מהחושך. מסיבה זו, מאמן לחיים יכול לעזור ללקוחותיו לפתח הרגלי חשיבה שליליים בריאים ולשמור עליהם. אם אתה מאותם אנשים שתמיד מחפשים צרות, רוב הסיכויים שאתה חי חיים מלחיצים. נסה לחשוב על דברים בצורה בהירה ושמחה יותר – דברים שיעזרו לך להרגיש טוב יותר לגבי עצמך ועתידך. אם אתה לא חושב שהחיים שלך הם מלחיצים מספיק בלי לדאוג כל הזמן על כסף, בריאות, והיבטים אחרים של החיים שלך, אז הגיע הזמן שאתה שכר מאמן לחיים ועשה את השינוי. ניתן לבטל את כל סוגי המתחים על ידי שינוי דפוסי החשיבה שלך.