כיצד להשיג התפתחות אישית וטיפול בדיכאון בעזרת העצמה עצמית

העצמה עצמית היא פשוט היכולת לבחור את הדרך שלך בחיים. זה אומר שאדם שולט בחשיבה ובהתנהגות שלו. זה גם אומר נחישות עצמית והיכולת לקבוע את מסלול החיים של אדם בכל ההיבטים. העצמה עצמית מתייחסת הן ליכולת להיות עצמי ואוטונומי בחייו של אדם והן בקהילה. הדבר מאפשר להם לקחת חלק פעיל בכל החלטה שיש לה השפעה על חייהם. זוהי יכולתו של הפרט ונכונותו לעבוד קשה למען מטרותיו, ללא קשר לנסיבות הנוכחיות.

כדי להבין מה המשמעות של העצמה עצמית, אתה חייב קודם כל להבין מה זה. העצמה עצמית היא היכולת לקחת אחריות על המעשים שלך. הוא מרמז על יכולתו של הפרט לנקוט בפעולה הכרחית בכל תחומי החיים ומכאן שפרט מוסמך כאשר הוא יכול לקבל החלטות בהתאם לרצונו החופשי ובהתבסס על הידע והאינטליגנציה שלו. העצמה עצמית יכולה גם להיות מוגדרת כיכולתו של האדם להשפיע על מסלולם ותוצאותיהם של אירועים בכל תחום בחייו. זה גם מתייחס לאמון של האדם ביכולות קבלת ההחלטות שלו.

העצמה עצמית היא לא משהו שמתרחש בכמה שניות או בכמה ימים וניתן לשפר אותה בעזרת טיפול בדיכאון; העצמה עצמית היא תהליך שמתחיל במוחו של הפרט ונמשך עד שהוא עושה צעדים ברורים לקראת היעד הרצוי לו. דרושה סבלנות והתמדה כדי לגרום לזה לקרות. העצמה עצמית יכולה להיות מתוארת כמודעות עצמית. העצמה עצמית היא על השתלטות על החיים שלך. אלה שני דברים קריטיים שיכולים לגרום למישהו להיות עצמאי.

העצמה עצמית היא מימוש הפוטנציאל שלך והשתלטות על חייך. העצמה עצמית מתרחשת לאט ובהתמדה. העצמה עצמית היא תהליך הדרגתי שמתחיל בהשתלטות על המוח, הרגשות והגוף. הבאים הם חלק מהשלבים בחייו של כל אדם כאשר עליו להתמודד עם העצמה עצמית.

הצעד הראשון להעצמה עצמית הוא להיות מודע לעצמך ולמעשים שלך. כשאתה מודע למי שאתה, אתה מתחיל לקחת אחריות על חייך. שלב זה כרוך בלקיחת בחשבון את כל מעשיך בהווה ובעבר ובהתמקדות בדברים שעשיתם את הטוב ואת הדברים שלא עשיתם. אתה אפילו יכול לבחון את הדברים שלא עשית טוב ולהציב לעצמך מטרות חדשות.

השלב השני של העצמה עצמית כרוך בנקיטת אמצעי הזהירות הדרושים כדי להגן על העצמי שלך. אתה תמיד יכול להגן על עצמך על ידי תכנון ויצירת תוכניות לעתיד. תוכל להגן על מה שכבר הסמיך את עצמך. אתה יכול לתכנן את הכסף שלך כמו גם את הבריאות העתידית שלך, מה שהופך את זה להרבה יותר קל.

השלב השלישי הוא להשתלט על החיים שלך. כאשר אתה מוסמך, אתה יכול לקחת שליטה על החיים שלך ולהמשיך עם דברים אחרים. אתה יכול לתכנן תוכניות לחייך המקצועיים והאישיים. אם תשלוט בעצמך, תוכל לקבל החלטות בנוגע לקריירה שלך, לבריאות שלך, ליחסים שלך ולדברים רבים אחרים.

אתה יכול לחיות חיים מאושרים ומספקים יותר על ידי העצמת עצמך. תהנה מכל מה שיש לחיים לתת לך. אתה יכול להיות שחקן קבוצתי יעיל עם הקולגות שלך. אתה אפילו יכול להיות מנהיג למשפחה שלך.