מה הם לימודי הנדסאי? ‏

תוכנית לימודי הנדסאים מאפשרת לך ללמוד את ההיבטים הטכניים של תחום ההנדסה. תלמידים עובדים בצוותים ועליהם לתאם את משימותיהם כדי לעמוד במועדים. הם גם צריכים להקדיש את הזמן ללמוד על ההקשר הארגוני הייחודי של התחום. לקחת קורס זה יעזור לך לפתח מנהיגות וכישורי בניית צוות, כמו גם קבלת החלטות אתית וכישורי ניהול סכסוכים. הקורס גם נועד לתת לסטודנטים טעימה ממקצוע ההנדסה, השונה מהגרסה האגדית שבה מהנדסים בונים חלליות.

לימודי הנדסה מספקות לבוגרים כישורים בעלי ערך שניתן להשתמש בהם בכל קריירה. בוגרים יכולים להיכנס לקריירות טכניות כמו ניהול בנייה, ניהול פרויקטים, מכירות טכניות ואפילו ייעוץ סביבתי. עם זאת, מהנדסים רבים בוחרים קריירה מחוץ לתחום, כולל בתחומים שאינם טכניים. התואר גם מספק לתלמידים מיומנויות לכל החיים שניתן ליישם בהרבה סביבות שונות. בוגרי תוכנית הנדסה לומדים ליישם לוגיקה, כישורים אנליטיים, קבלת החלטות, וכישורי תקשורת.

לנשים יש סיבות דומות להירשם לימודי הנדסה. רבים מתארים את היותם טובים במתמטיקה בבית ־ הספר ורוצים לפתור בעיות גדולות. נשים אחרות אומרות שהן מעוניינות להיות מהנדסות אחראיות חברתית ומעוניינות לחולל שינוי בחברה. יותר סביר שנשים יירשמו לימודים שמעודדות אותן להפוך למהנדסות בעלות אחריות חברתית. ללא קשר לסיבותיהם, לימודי הנדסאי חייבות להתייחס לציפיות הגנריות ולמשימות הקשורות לתחום. זה כולל את השיעור ואתרי התמחות.

בתחום ההנדסה, ההתמקדות היא בפיתוח טכנולוגיות חדשות ושיפור המערכות הקיימות. מהנדסים לומדים איך לענות על הצרכים של קבוצות שונות ולפתח מוצרים חדשים שיועילו לציבור. הם יכולים ליצור מוצרים שמועילים לחברה, כמו דור חדש של כלי רכב חשמליים. זה קריירה כי הוא צפוי לדרוש ממך להיות לומד לכל החיים. עם זאת, התגמולים של קריירה בהנדסה שווים את המאמץ הנוסף.

התפתחות הטכנולוגיה והתחבורה הובילה לפיתוח מכוניות ומטוסים זולים. בנוסף, ראינו את התפתחות הרדיו, הטלוויזיה והרדאר. ראינו גם פיתוח של מחשבים וטלפונים סלולריים, כמו גם רובוטים. עם ההתקדמות הזו, תמיד יש צורך במהנדסים. הם אחראים לשיפור חיינו וחיי הסובבים אותנו. אז, בזמן שאנחנו בנושא הנדסי, הבה נזכור שהמהנדסים הם חלק מהמין האנושי, והעתיד של השדה הוא בהיר.

יש כמה תחומים שאתה יכול לבחור להתמחות בהם אם אתה רוצה לפתח קריירה בהנדסה. הנדסה כללית כרוכה בחקר תרמודינמיקה, אנרגיה ומניעת זיהום. כימיה יישומית, כגון תרמודינמיקה, עשויה להועיל למי שרוצה להתמחות בהנדסה סביבתית. בדרך כלל לוקח שנתיים להשלים את הקורס. למי שמעוניין בקריירה בהנדסת הסביבה, זה מועיל לקחת שנה של כימיה אורגנית.

לאוניברסיטת דלאוור יש מחויבות חזקה להצלחה של נשים בהנדסה. מחקריהם עזרו למדענים להבין טוב יותר את מאפייני צמחי התירס. הם יכולים לפתח מוצרים חדשים בהתבסס על הידע שהם השיגו. בנוסף, סטודנטים להנדסה יכולים להיות מעורבים במחקר במגוון רחב של תחומים. אם הם רוצים, הם יכולים לעבוד בתחום איכות הסביבה ואפילו בחקלאות. בנוסף, מהנדסים יכולים להיות חברים בארגון רב-לאומי, מה שאומר שהם יישכרו לא משנה לאן הקריירה שלהם תוביל.

כדי להפוך למהנדס, מהנדסים פוטנציאליים חייבים להשלים תואר ראשון מאוניברסיטה מוסמכת. המועצה להנדסה וטכנולוגיה מעסיקה יותר ממאתיים מהנדסים המעריכים לימודי הנדסאי. חותמת האישור של ABET חשובה מתמיד בעידן למידת המרחק. דרישות הקבלה להנדסה לתואר ראשון משתנות מבית הספר לבית הספר, אך בדרך כלל הן כוללות ציונים תחרותיים וציוני אקט/פסיכומטרי חזקים. חיבורים אישיים הם גם דרישות נפוצות. לעתים קרובות גם מועיל להיות בעל רקע מצוין במתמטיקה.

בהתאם לאינטרסים שלך, אתה יכול להמשיך להשלים תוכנית לתואר שני בהנדסה. לימודים אלו דורשות שנתיים של לימודים במשרה מלאה, בעוד שלימודי הדוקטורט אורכות חמש עד שבע שנים. לימדי דוקטורט מתמקדות בהוראה ובמחקר. כל המדינות דורשות מהנדסים מורשים, או מהנדסים מקצועיים. הסוגים הנפוצים ביותר של רשיון מהנדס הם מהנדסי מבנה, אזרחי ותעשייתי מכניים. אם יש לך עניין בהנדסה, אתה צריך להיות מודע לדרישות המדינה.